دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت در هامون

به مناسبت گرامیداشت هفته سلا مت با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با خانواده شهید سردار غلامعلی کفاش، شهید سلامت در شهرستان هامون دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک گرامیداشت هفته سلامت گفت: به منظور ارتقا سطح سلامت افراد نیازمند و محروم در روستاها و حاشیه شهر های استان  به منظور خدمت رسانی به این افرا خدمات پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان ارائه شد.

وی با اشاره به این مطلب که از ابتدا شیوع ویروس منحوس کرونا  اعضای سپاه و بسیج دوشادوش کادر درمان به جهت ریشه کنی و قطع زنجیره این ویروس شبانه روز تلاش کردند و جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: شهید سردار غلامعلی کفاش یکی از خادمین سپاه بود که در راستای خدمت به مردم تلاش  های بسیاری کرد و در راستای خدمت به مردم بر اثر ابتلا به این ویروس به شهادت رسید که به همین منظور مدیر و اعضاء دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون با خانواده شهید مدافع سلامت شهید کفاش دیدار و دلجویی کرد.

وی افزود: پیاده روی اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان نیز به مناسبت هفته سلامت به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون بر گزار شد.

کمیلی برپایی ایستگاه سلامت(سنجش فشار خون و توزیع تراکت آموزشی) به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی تلاسمی در میدان امام علی(ع) شهر محمدآباد به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون را هم از دیگر برنامه های اجرا شده هفته سلامت بر شمرد.

ارسال نظرات