مشکلات مردم محروم و مستضعف به دست جهادگران بسیجی رفع می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: مسیری را که شما جهادگران اینک در آن گام برمی‌دارید، راه رستگاری و سعادت است که خوشبختی دنیا در آن نهفته است.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۶۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند، مراسم ویژه سالروز تأسیس بسیج سازندگی، در فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی محبی، ضمن تبریک این روز به تمامی بسیجیان و اعضای گروه جهادی، طی سخنانی گفت: امروز به دست شما جوانان انقلابی مشکلات مردم محروم و مستضعفان جامعه رفع می‌شود، که باید قدر این توان و انرژی جوانی‌تان را بدانيد.

وی با اشاره به این مطلب که مسیری را که شما جهادگران اینک در آن گام برمی‌دارید، راه رستگاری و سعادت است که خوشبختی دنیا در آن نهفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با تأکيد بر دسیسه‌های دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی و خودفروختگان داخلی، در ضدیت با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دشمنان ما از هر فرصت ممکن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، و با اجیر کردن خودفروختگان داخلی و منافقین کوردل هزینه‌های سنگین را صرف ایجاد ناامنی و هرج و مرج در منطقه می‌کنند اما به کوری چشم همه آنها تا کنون خللی در عزم و اراده پولادین این مردم ولایتمدار و انقلابی ایجاد نگردیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار