مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیروان :

سپاه ضامن امنیت و نیرویی است ولایی و انقلابی که در خط رهبری حرکت می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه سیروان در نشست حکمت مطهر در جمع مردم سیروان گفت : معلمین افرادی هستند که نسل آینده کشور را می سازند و مقام والایی دارند.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۷۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه سیروان در نشست حکمت مطهر در جمع مردم سیروان گفت : معلمین افرادی هستند که نسل آینده کشور را می سازند و مقام والایی دارند.

وی در ادامه به نقش سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه ضامن امنیت و نیرویی است ولایی و انقلابی که در خط رهبری حرکت می کند.

وی ادامه داد: در بسیاری از مشکلات و موانعی که برای مردم و انقلاب پیس می آید سپاه پیشتاز و پرچمدار حرکت در این زمینه ها است.

حجت الاسلام برزویی به خدمات مختلف سپاه اشاره و اظهار داشت : در زمینه های مختلفی سپاه از جمله در زمینه های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی  فعالیت دارد .

وی در ادامه به خدمات سپاه ناحیه سیروان به صورت موردی در سال۱۴۰۰اشاره کرد و گفت : سپاه ناحیه سیروان اقدامات فراوانی را در راستای حل مشکلات مردم در سال ۱۴۰۰  از وام های اشتغال زایی تا کمک های مومنانه و دیگر خدمات را انجام داده است.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه سیروان اظهار داشت: سپاه پیرو ولایت فقیه است که در هر زمان و مکان که رهبری اشاره کنند سپاه در راستای منویات ایشان گام بر میدارد.

ارسال نظرات