مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه:

شهید مطهری در ترویج اندیشه های اسلامی از پیشتازان و متوبین بودند

رضایی گفت: انسان برای رشد، نیازمند هدایت و ارشاد است نقش مربی و استاد در هدایت فرد نقشی بدیل و بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۷۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

مراسم محوری گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در فاطمیه سپاه سلمان برگزار شد، در این مراسم حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با بیان و اشاره به آیاتی از قرآن کریم و نیز اشاره به واقعه تخریب قبور ائمه بقیع(ع)گفت: خداوند با نعمت وجود حضرت زهرا(س)خیر کثیر را به پیامبر(ص)و امت اسلام عنایت کرد وجود ائمه اطهار(ع) از بزرگترین نعمات است که خدا به بشریت عطا نموده است .

وی با تبریک هفته عقیدتی و سیاسی خصوصا به مربیان و هادیان افزود: مبانی آموزش های عقیدتی و سیاسی سپاه  بیشتر از اندیشه های شهید مطهری (ره)می باشد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که انسان برای رشد نیازمند هدایت و ارشاد است نقش مربی و استاد در هدایت فرد نقشی بدیل و بسیار مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: همه بزرگان در تکریم شخصیت بزرگ و عارفانه و عالمانه شهید مرتضی مطهری سخن ها گفته اند و تمجید ها کرده اند شهید مطهری در ترویج اندیشه های اسلامی از پیشتازان و متوبین بودند.

وی عشق به پدر و مادر و نوکری آنها، اخلاص، تهجد و تلاش و انس با قرآن را از رموز موفقیت شهید مطهری عنوان کردو گفت: شهید مطهری به روز بود به اندازه نیاز سخن می گفت،به موقع اقدام می کرد، کتاب می‌نوشت، سخنرانی می کرد و در مسیر انقلاب و اسلام قاطع بود .

در پایان جلسه از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی برتر تجلیل شد

ارسال نظرات