سرهنگ کاظمی گفت: امروز مهمترين ماموريت بسيج و سپاه خدمت به قشر محروم جامعه است.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۱۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، نشست خبری به مناسبت رزمایش جهاد فاطمی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در محل سپاه ناحیه آرادان برگزار شد.

سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه آرادان در این نشست ضمن خوشامد گویی به اصحاب رسانه افزود: امروز ما شاهد رزمایش بزرگ جهاد فاطمی در سطح کشور هستیم که ان شاالله ثمرات آن به زودی برای مردم ملموس خواهد بود.

وی افزود: امروز آحاد جامعه درگیر مشکلات اقتصادی است و سپاه پاسداران طبق وظیفه ذاتی خود که حفاظت از انقلاب اسلامی و جان و مال مردم می باشد بر خود واجب می داند که به یاری محرومان بشتابد.

سرهنگ کاظمی در جواب سوالی در ارتباط با برنامه های در دست اقدام در رزمایش جهاد فاطمی ادامه داد: از جمله برنامه های شاخص در این رزمایش اجرای برنامه صبحگاه مشترک مقابل امامزاده شاه نظر(ع) با حضور دستگاه های اجرایی و بسیجیان، برقراری غرفه های عفاف و حجاب در سطح شهرستان، استقرار قرارگاه های محرومیت زدایی در محل فرمانداری شهرستان، برگزاری میز خدمت، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و دیگر برنامه های جهادی که در دست اقدام می باشد.

در ادامه برادر پاسدار علیرضا شعبانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اقدامات عملی سپاه ناحیه در جهت اشتغال زایی گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه با پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کار های خرد و خانگی زمینه اشتغال بسیاری از افراد جویای کار را فراهم آورده و با رصدی که از این کسب و کار ها به عمل می آید ثمره آن بحمدلله بر امر اشتغال زایی شهرستان کاملا مشهود است.

گفتنی است رزمایش جهاد فاطمی تا ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها