مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

شخصیت شهید مطهری الگوی مناسبی برای اجرای «جهاد تبیین» است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ازعلم، فضیلت و شخصیت شهید مطهری و علما در جهاد تبیین باید بهره برد
کد خبر: ۹۴۳۱۵۴۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

 

 

 

 

 

 

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه،  حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه  قدس گیلان در  همایش هفته عقیدتی _سیایی بسیج سپاه شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه شهرستان عصاره بسیج در شهرستان هستند گفت: ازعلم، فضیلت و شخصیت شهید مطهری و علما در جهاد تبیین باید بهره برد .

 وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم؛ «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است» افزود:  همه بالاخص جوانان باید از شیطنت ها و دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا با  فشار حداکثری وارد شده به مردم که متفاوت با زمان گذشته  آگاه باشند هرچند امروز به لطف امام زمان ، و مجاهدت ملت، امروز آمریکا در دل شهرهای خودش مسلمانانی آگاه دارد .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید به نقش‌آفرینی نیروهای بسیجی درزمینه مطالبه گری صحیح و دقیق، تصریح کرد : برخی از تنش و مشکلات موجود در جامعه با مطالبه گری نیروهای بسیجی از بین رفتنی می باشد اما باید دقت داشت تا مطالبه درست، دقیق و به موقع از مسئولین  صورت گیرد .

محمدی هنر هادیان سیاسی را جداسازی مرزها دانست و  بیان کرد: ملت ایران درحال عبور از یک پیج تاریخی و سخت می باشد، دشمنان انقلاب سعی دارند با استفاده از تمامی ابزارها از جمله فضای مجازی تصویری غلط و تحریف شده از جبهه حق ارائه کنند که  برای مقابله با آن‌ها هم افزایی و به کارگیری تمام ظرفیت‌هاهادیان و مربیان سیاسی  برای بیان حقایق ضرورت دارد.

وی از  دو سرمایه در شهرستان  وجود بارگاه آقا سید جلال الدین اشرف  و شهید سرافراز ؛ سردارحاج مهدی خوش سیرت  یادکرد و افزود :  وظیفه مسئولین درخدمت بودن مردم است و با وجود دو سرمایه مهم لازم است ائمه جماعت و علما مطالبه گری برای خدمت به مردم شهرستان را از مسئولین خواستار باشند

ارسال نظرات