خبرهای داغ:

همایش گرامی داشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی

همایش گرامی داشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۱۵۷۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱


به گزارش خبر گزاری بسیج  به مناسبت شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی همایش گرامی داشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد. این همایش با شرکت مسئولین نظامی و اداری همراه با ائمه جمعه و جماعت در مکان سالن همایش های اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید..
در این مراسم سرهنگ پور محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه گفت:شهید مطهری علامه و فیلسوف انقلاب اسلامی است کسی که امام خمینی (رحمت الله علیه) درباره ایشان می فرمایند: شهید مطهری حاصل عمرم و پاره تنم بود.
وی در ادامه افزود: ایشان کسی هستند که قبل از پیروزی انقلاب و همزمان با بازداشت حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) طی سخنرانی که در جهت تنویر افکار عمومی برگزار گردیده بود بازداشت میشوند.
وی بیان کرد: شهید مطهری در مکتب افرادی مانند امام خمینی (رحمت الله علیه) علامه طباطبایی (رحمت الله علیه) و علامه بروجردی (رحمت الله علیه) تربیت یافت . ایشان دانش خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی صرف کردند مجالس این علامه و فیلسوف و استاد فرزانه فلسفه و کلام اسلامی بین اقشار مختلف جامه باعث بسط و گسترش انقلاب اسلامی گردید. وی در پایان گفت: ایشان در راه مبارزه با گروه های انحرافی از جان مایه گذاشت. این است که امروز مقام معظم رهبری در باره اثار این شهید بعظیم شان می فرماید: آثار شهید مطهری برای جامعه ما لازم و ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها