نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

سپاسگزاری عملی از مقام شهدا ادامه راه آن‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شکرگزاری عملی از شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز این است که در مقام عمل و در راستای اهداف آن‌ها تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۹۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، در دیدار مدیر کل، معاونین و روسای شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که عصر 20 اردیبهشت در زاهدان انجام شد، ضمن قدردانی از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ما در برابر شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مدیون و شرمنده هستیم و در این جهت هر اقدامی که صورت دهیم باز هم این شرمندگی وجود دارد و نمی‌توانیم رنجی که خانواده معظم شهدا تحمل می‌کنند را درک کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران جایگاه والایی دارد و باید خداوند را برای توفیق حضور در این عرصه شکرگزار باشید.

آیت‌الله محامی اهمیت شکرگزاری قولی و عملی از شهدا را متذکر شد و عنوان داشت: آنچه می توانیم در مقام حرف به زبان بیاوریم شکرگزاری قولی و آنچه در مقام عمل حاصل می شود شکرگذاری عملی است از جمله استفاده درست از توان، نیرو و امکانات در جهتی که خداوند تعیین نموده است.

وی ادامه داد: سپاسگزاری عملی از مقام شهدا اقتضا می‌کند که هر آنچه از دست ما بر می‌آید در مسیر شهدا انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: تامین خدمات مادی، اشتغال، درمان و مسکن بخش کوچکی از فعالیت‌های ماست که تا حدود زیادی صورت گرفته و امیدوار به تسریع روند ارائه خدمات هستیم اما این بخش کوچکی از کار شماست و باید به دنبال فعالیت‌‌های مادی و معنوی باشید.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: شکرگزاری عملی از شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز این است که در مقام عمل و در راستای هدف آن‌ها تلاش کنیم زیرا شهدا دغدغه ادامه راه خود را دارند که در صورت اطمینان از ادامه راه خود توسط مردم خوشحال خواهند بود.

آیت‌الله محامی گفت: انجام وظیفه در این جهت نیاز به کار گروهی و هیئت اندیشه ورز دارد که اگر چنین کارگروه‌هایی در سطح شهرستان‌های استان تشکیل و با خرد جمعی تصمیم گیری شود تا حد زیادی موثر واقع خواهد شد.

هچنین در ابتدای این دیدار محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید استان از همراهی و همکاری نماینده ولی فقیه در استان جهت دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا شما گرفت و عزت ایران در عرصه‌های مختلف به موجب شهامت و شجاعت شهدا و ایثارگران است و شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران دارند.

ارسال نظرات