خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

شهدای روحانی شیران روز و زاهدان شب و اهل درس و اخلاق بودند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود گفت: هر آنچه داریم، از شهدا، به‌ویژه شهدای روحانیت است، .شهدای روحانی شیران روز و زاهدان شب و اهل درس و اخلاق بودند و مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۴۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین دیدار از شهدای روحانی هشترود افزود: فرهنگ جهاد و شهادت طلبی توفیق الهی برای مردم ایران محسوب می شود که موجب عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی در مقابل دشمنان شده است.

وی اضافه کرد: هر کشوری که فرهنگ شهید و شهادت در آن حاکم باشد در تمام عرصه ها موفق و پیروز است. علما و روحانیان دارای جایگاه والایی در جامعه هستند که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن پیشگام در دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب بوده اند.

حجت الاسلام امیرنژاد ادامه داد: خانواده‌های شهدای روحانی، هیچ انتظاری به‌جز تکریم و احترام ندارند، مسئولان باید در کنار خانواده‌های شهدا باشند و به امورات آنان رسیدگی کنند.

وی به نقش مهم روحانیون در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بی بدیل بود و همواره در مسیر ولایت گام برداشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود افزود: فرهنگ ایثار و شهادت دژی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان است که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نخواهد بود. همه مردم ایران اسلامی مدیون مجاهدت و رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستند وی یکی از راه‌های ادای دین به شهدا را شناساندن ابعاد زندگی آن ها به نسل جوان دانست 

ارسال نظرات
آخرین اخبار