مسئول اردویی و گردشگری و حفظ آثار سپاه ناحیه سمنان گفت: سرکشی و دیدار با خانواده های شهدای روحانی شهرستان سمنان در دستور کار است.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۷۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

رسول شکریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان بیان کرد: در راستای اجرای رزمایش جهادگران فاطمی و همچنین با توجه به اینکه امسال کنگره شهدای روحانی در استان برگزار خواهد شد، دیدار با خانواده های شهدای روحانی شهرستان سمنان را در اولویت برنامه های جاری امسال داریم.

وی بیان کرد: به همین منظور در هفته جاری دیدار با خانواده های شهیدان یحیایی و موسوی از شهدای روحانی شهرستان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان و حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان انجام شد.

مسئول اردویی و گردشگری و حفظ آثار سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: در این دیدارها همچنین رئیس بنیاد شهید شهرستان سمنان و مدیر حوزه علمیه شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.

شکریان عنوان کرد: تمثال شهدا به همراه لوح تقدیر و چفیه متبرک به دستان مبارک رهبر معظم انقلاب به خانواده های معزز این دو شهید والامقام سمنان در این دیدارها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها