خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند که دشمنان حتی از نام آن‌ها هراس دارند.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۷۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان عرصه جهاد، شهادت و ایثار؛ به مناسبت هفته سلامت سرهنگ دیابی مسوول معانت سلامت و دفاع زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان با تعدادی از رزمندگان سرخه دیدار و گفتگو کرد.

در این جمع سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع اظهار کرد: با تجلیل از فداکاری و ایثارگری رزمندگان اظهار داشت: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

او افزود: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند که دشمنان حتی از نام آن‌ها هراس دارند و تلاش می‌کنند یاد و نام شهیدان را از فرهنگ این مردم حذف کنند.

ادهم بیان داشت: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها