خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و هفته معلم در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۹۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری(ره) و هفته تربیت آموزش عقیدتی‌سیاسی و معلم در بسیج ظهار کرد: هفته عقیدتی و سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری(ره) فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه‌های اسلامی و معرفی بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت‌های معرفتی، اعتقادی، سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم‌وتربیت است.

وی از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و هفته معلم خبر داد و افزود: به مناسبت این ایام از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت ماه برنامه‌های مطلوبی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان بهار برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته برگزاری نشست‌های روشنگری، بصیرتی و معرفتی در راستای تبیین شعار راهبردی سال ۱۴۰۱ و ایجاد فضای مناسب برای ترویج و تبیین اندیشه‌های اسلامی و بیانات مقام‌معظم رهبری و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و ایستادگی در برابر استکبار و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است که با حضور اساتید مجرب در سطح حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای جلسات و همایش‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فراخوانی تهیه و تدوین مقاله و نشریات، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و نقاشی و خطاطی آثار شهید مطهری از جمله برنامه های اجرایی این هفته است.

ترابی گفت: در راستای ارج نهادن به مقام معلم مراسم صبحگاه مشترک و نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس برگزار شد و همچنین به منظور تجلیل از زحمات فعالان سیاسی عقیدتی، مراسم گرامیداشت و تجلیل از هادیان سیاسی، مربیان، مدیران، فرماندهان وخبرنگاران با حضور نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بهار اجرا شد.

وی بیان کرد: فراخوان عضویت بسیجیان در کانال تربیتی_اخلاقی «نسیم معرفت» در پیام رسان سروش و فضاسازی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با استفاده از پوستر، بنر و انتشار از طریق رسانه‌ها از جمله برنامه‌های دیگری است که در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات