سردار معروفی در دیدار با استاندار کرمان تاکید کرد؛

حساب شرکتهای اقتصادی استان در بانکهای تهران برای ما قابل قبول نیست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  تصریح  کرد:  برای ما قابل قبول نیست حساب شرکت‌های اقتصادی استان در بانک‌های تهران باشد و ما اینجا مشکل اشتغال داشته باشیم
کد خبر: ۹۴۳۱۶۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان با فداکار استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند 

فرمانده سپاه ثارالله در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بیش از یک‌میلیون نفر بسیجی در استان کرمان داریم که در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در سپاه  ثارالله استان کرمان 25 ناحیه بسیج و بیش از 2 هزار پایگاه بسیج محلات داریم که  مأموریت پایگاه‌های بسیج بر اساس نیاز محله تعریف می‌شود و نگاه بالا به پایین وجود ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود:  قرارگاه نهضت آبرسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سال گذشته در استان کرمان تشکیل شده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه هفت اولویت محرومیت‌زدایی را برای خود در استان کرمان تعریف کرده است که  نخستین اولویت محرومیت‌زدایی سپاه در استان آبرسانی به‌ویژه آب شرب است.

معروفی بیان کرد: با کمک و مشارکت خیّرین و واقفین و توانمندی مردم و کمک دولت و نیروی انسانی جهادی، آبرسانی در برخی نقاط استان آغاز شده است که به فضل الهی  تا سوم خرداد امسال 409 روستا آبرسانی می‌شود.

وی با ابراز اینکه اولویت دوم سپاه ارتقای سطح بهداشت در مناطق محروم است، افزود: ایجاد اشتغال خرد و خانگی، اولویت سوم سپاه در استان کرمان است و تأکید رهبر معظم انقلاب نیز در اقتصاد مقاومتی اشتغال خرد و خانگی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  تصریح  کرد:  برای ما قابل قبول نیست حساب شرکت‌های اقتصادی استان در بانک‌های تهران باشد و ما اینجا مشکل اشتغال داشته باشیم

این مقام مسئول ادامه داد:  از رسوب پول این شرکت‌ها در بانک‌های استان، می‌توان تسهیلات بانکی برای اشتغال خرد و خانگی ایجاد و دغدغه مردم را برطرف کرد.


وی با اشاره به اولویت چهارم  گفت: باید از توسعه حاشیه‌نشینی در شهرها جلوگیری کرد و حاشیه موجود را هم ساماندهی کنیم.

معروفی با اشاره به اینکه اولویت پنجم سپاه، خدمات اجتماعی به مردم است، افزود: تاکنون حدود 800 هزار کمک مؤمنانه در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا توزیع شده و از ابتدای امسال حدود 40 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: به امید خدا  تا پایان 1402 به تعداد 671 روستا در استان کرمان آبرسانی می‌شود سپاه در خدمت‌ رسانی به مردم خط‌کشی سیاسی و گروهی ندارد

معروفی گفت: ما در دولت قبل تمام توان را گذاشتیم در این دولت هم همه استعداد و نیروی انسانی سپاه و بسیج را در هر حوزه ای که احساس نیاز کنید، به کمک می آوریم و ما دنبال تزریق امید به جامعه هستیم و می خواهیم مشکلات مردم حل شود.

فرمانده سپاه ثارالله  با اشاره به اینکه در حوزه انتقال آب خلیج فارس پیمانکاری در اختیار قرارگاه خاتم است، خاطر نشان کرد: دولت قبل این کار را از سال ۹۵ تعطیل کرده است و دولت پای کار بیاید این مشکل یکساله حل می شود ما هم به عنوان ناظر پای کار می ایستم.


ارسال نظرات