خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: خداوند نظیف است و نظافت را دوست دارد و این نظافت باعث سلامتی جسم و روح انسان می شود و طبق روایات انسان داخل بهشت نمی شود مگر اینکه پاکیزه باشد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۰۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

سلامت را غنیمت بشمارید قبل از اینکه آن را از دست بدهید/ نظافت باعث سلامتی جسم و روح انسان می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا  در جمع کادر سلامت و دفاع زیستی سپاه نینوا بمناسبت هفته سلامت که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد گفت: در عالم 27 علم وجود دارد که بشر فقط توانسته به دو نوع آن یعنی علم طب و علم دین دسترسی پیدا کند و 25 علم دیگر زمان حضور آقا امام زمان شکوفا خواهد شد.

وی با اشاره به روایتی از پیغمبر(ص) خطاب به ابوذر، افزود: سلامت را غنیمت بشمارید قبل از اینکه آن را از دست بدهید و اگر باورهای دینی را خوب بفهمیم و به آن عمل کنیم مشکل جسمی پیدا نخواهیم کرد.

ایمانی اظهار داشت: خداوند نظیف است و نظافت را دوست دارد و این نظافت باعث سلامتی جسم و روح انسان می شود و طبق روایات انسان داخل بهشت نمی شود مگر اینکه پاکیزه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا عنوان کرد: وقتی که انسان مریض باشد زندگی برایش گوارا نیست، آن وقت همه اعضای خانواده هم ناراحت هستند. دو نعمتِ سلامتی و اوقات فراغت همیشه مورد کفران هستند و باید از آنها بیشتر مراقبت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها