خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند در گفت و گو با بسیج:
تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکای خونخوار تقاص ظلم و ستم هایی که کرده است را پس خواهد داد و به حول و قوه الهی شاکله استکبار در خواهد شکست.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۲۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

 رامین نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: مردم ایران به پشتوانه ایمان و توکل و رهبری های داهیانه امام راحل هم اکنون در حال شکست فتنه های خبیثانه دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن ها استکبار جهانی به رهبری آمریکای خونخوار می باشند. فتنه های بزرگی که یکی پس از دیگری به دنبال تفرقه افکنی و ظلم و ستم به آحاد مردم بوده است و لیکن مردم توانستند که این ها را پشت سر بگذارند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران در طی گام اول انقلاب اسلامی نه تنها مقاومت کرد بلکه پیشرفت های چشمگیر هم داشت و توانست در بسیاری از زمینه ها به موفقیت های کم نظیری نائل بیاید. موفقیت هایی که امروزه از نظر گاه هیچ کسی پوشیده نیست و بر همگان عیان و آشکار شده است.

نصری اضافه کرد مقاومت ملت ایران هم اکنون موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی شده است و همچنین انقلاب اسلامی تبدیل به الگو و اسوه موفقی برای همه مردم مظلوم و ملت آزاده ای که به دنبال تقابل با استکبار هستند شده است. به پشتوانه انقلاب اسلامی هم اکنون در منطقه خاورمیانه نظام انقلاب اسلامی در امنیت و صلح در حال رشد روز افزون و پیشرفت ماندگار است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی کشور برای مقابله با جنگ هیبریدی دشمنان، گفت : امروزه از نظر امام خمینی رحمه الله عصر اسلام و حکومت اسلامی و عصری است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها افراشته شود و به ابرقدرت ها این مطلب تفهیم شود که دیگر نمی توانند در ممالک اسلامی ترک تازی کنند.

نصیری ضمن محکومیت جنایات استکبار جهانی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران امروزه تبدیل به الگوی ملت های مظلوم شده است و استکبار جهانی که حتی از دادن یک سیم خاردار به ما ممانعت به عمل می آورد امروزه از برد موشک های ما می ترسد و به حول قوه الهی در زیر سایه رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری قله های پیشرفت و اقتدار را فتح کرده و آمریکا و استکبار را به زیر خواهند کشاند.

ارسال نظرات