ساری-فرمانده سپاه کربلا امیدآفرینی و مطالبه گری را از اهداف مهم رزمایش جهادگران فاطمی دانست و گفت: مردم میتوانند در این اردو‌ها طعم شیرین خدمت بی منت را بچشند.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۳۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

امیدآفرینی و مطالبه گری از اهداف مهم رزمایش جهادگران فاطمی است

 خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز در جاشیه بازدید از رزمایش جهادگران فاطمی در فریدونکنار، در گفتگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان با اشاره به اینکه این رزمایش از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۶ اردیبهشت به اتمام می‌رسد، گفت: این رزمایش در سراسر استان به صورت تخصصی در عرصه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و .. در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه ۲۲ قشر تخصصی بسیج در این رزمایش حضور فعال دارند، افزود: بیش از ۳ هزار جهادگر مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

سردار مسلمی درادامه به رزمایش گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی هم اشاره کرد و افزود: یک گروه بسیار منجسم در شهرستان فریدونکنار با همه امکانات در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از برگزاری اردوی تخصصی جهادی را خدمت بی منت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم میتوانند در این اردو‌ها طعم شیرین خدمت بی منت را بچشند.

سردار مسلمی از دیگر اهداف این رزمایش‌ها را  تجربه مدیریتی برای جهادگران خواند و تصریح کرد: این رزمایش‌ها خود یک نوع مطالبه گری از مسئولان برای  ارائه خدمت به مردم نیازمند است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه رزمایش جهادگران بسیجی موجب آفرینی بین مردم می‌شود، افزود: این رزمایش با بهره گیری از ظرفیت مردم موجب تزریق روحیه امید د رجامعه شده و دشمن را در پروژه ناامید سازی ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها