خبرهای داغ:
همدان-معاون فرهنگی سپاه ناحیه بهار از معرفی سردار شهید «محمد شهبازی» به عنوان شهید سال شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۴۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان بهار اظهار کرد: شهید والامقام، محمد شهبازی با رویکرد جوان مومن و انقلابی به عنوان شهید سال ۱۴۰۱ شهرستان بهار معرفی شده است.

وی گفت: شهید محمد شهبازی در ۱۴بهمن ماه ۱۳۶۵ در شلمچه با ترکش خمپاره به شهادت رسید و در ۱۶ بهمن ۱۳۶۵ در گلزار شهدای روستایی گنج تپه به خاک سپرده شد.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: سپاه ناحیه شهرستان بهار در راستای معرفی شهید سال و بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه با روش و سبک زندگی شهدای گرانقدر، همچون سال‌های قبل اقداماتی شاخص را در برنامه کاری خود خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مصاحبه با خانواده معظم و همرزمان شهید، استفاده از خاطرات و دست‌نوشته‌های شهید برای تهیه کلیپ‌های کوتاه و تهیه مستند شهید سال برای انتشار در سیمای استان و در فضای مجازی و حقیقی در قالب کلیپ، پادکست و... در راستای معرفی ویژگی‌های شخصیتی شهید انجام خواهد گرفت.

غلامی افزود: برگزاری مراسم ویژه شهید در قالب آبروی محله یا یادواره شهید، انتشار پوستر شهید در سطح ادارات، مساجد، مدارس و نهادهای مختلف، برگزاری همایش‌ها، اردوگاه‌ها و قرارگاه‌ها به نام شهید و معرفی ایشان در برنامه و اجرای ختم‌های قرآنی به نام شهید و... در مساجد و محافل مساجد برای طیف‌های مختلف از دیگر برنامه‌ها و فعالیت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه بهار خواهد بود تا با معرفی ابعاد مختلف شهید، الگویی مناسب برای طیف‌های مختلف ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات