امام جمعه اندیشه:

دشمن به دنبال سپاه هراسی است

امام‌جمعه اندیشه گفت: دشمن در کنار اسلام هراسی، به دنبال سپاه هراسی هم نیز هست تا بتواند این نیروی مردمی و همیشه در صحنه را تضعیف نماید.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۵۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام آقا بابائیان امام جمعه اندیشه، سربازان و پایوران سپاه ناحیه نظرآباد از مربیان این ناحیه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام بابائیان گفت: با توجه به سیاست برخی کشورهای غربی در تضعیف دین اسلام و اسلام هراسی، جمع کثیری از مردم این کشورها گرایش شدید به جبهه مقاومت و تنفرشدید از سیاست های غلط آمریکا و اسرائیل جنایتکار دارند.

وی ادامه داد: دشمن در کنار اسلام هراسی، به دنبال سپاه هراسی نیز هست، تا بتواند این نیروی مردمی و همیشه در صحنه را تضعیف نماید.

امام جمعه اندیشه با اشاره به سیاست غلط انتصابات برخی از مسئولین بیان کرد: این سیاست غلط انتصابات ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور در طی سال های اخیر زده است و موجب نارضایتی برخی از اقشار جامعه از جمله مستضعفین شده است.

وی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به "جبهه تحریف"گفت: در جبهه تحریف، هدف ضربه زدن روحی به مردم است. نگاه غرب گراها آن است که با ایجاد نارضایتی هایی همچون تورم، گرانی، سخنان تحریک پذیر و ورود زنان به ورزشگاه آدرس غلط به مردم بدهند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها