خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

حضور 14هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی/ جهاد خدمت رسانی فناوری خاص انقلاب اسلامی

زهرایی گفت: در طول ده روز رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر کشور 14هزار گروه جهادی با تعداد 153 هزار جهادگر بی‌منت و پرتلاش در عرصه خدمت رسانی به محرومین حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۴۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز پنج شنبه (22اردیبهشت) در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در بیرجند که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد ضمن خداقوت به جهادگران اظهار داشت: در طول ده روز رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر کشور  14هزار گروه جهادی با تعداد 153 هزار جهادگر بی‌منت و پرتلاش در عرصه خدمت رسانی به محرومین حضور دارند.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در دهم مرداد سال 98 دستور گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های جهادی را در سطح کشور فرمودند از 11هزار گروه جهادی که 500هزار نفر بودند تعداد گروه‌های جهادی به 42 هزار گروه در اقشار تخصصی بسیج رسید.

 زهرایی با بیان اینکه در هویت امروزمان باید قدردان نعمت‌هایی که خدا به ما داده باشیم خاطرنشان کرد: در دوره‌ی آخر الزمان از هر جهت هستیم خداوند نبی مکرم اسلام(ص) ختم رسل را فرستادند پس در دوره‌ی آخرالزمان از نظر پیامبری هستیم خداوند آخرین خلیفه خودش را در زمین حاضر کردند که غایب از نظر ما هستند پس در دوره آخرالزمانی ازنظر ولایت و خلیفةالله هستیم.

 وی با اشاره به اینکه امروز جبهه حق در برابر جبهه استکبار صف آرایی حداکثری خودش را دارد افزود: رویارویی جبهه حق و استکبار به نقطه‌ای رسیده که نفاق ها، خیانت‌ها، نفوذها، تهاجم‌های فرهنگی ، اقتصادی و نظامی با هر شکل و روشی وجود دارد.

رئیس بسیج سازندگی کشور ادامه داد: کید دشمن به انتهای خود رسیده‌است و خداوند منان وعده داده که جبهه حق به تمامی روشهای مقابله با دشمن تجهیز می‌شود و در این عرصه نیز برای مقابله با دشمن در دوره آخرالزمان به سر می بریم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برخاسته از نهضت حسینی و تمامی قیام‌های طول تاریخ از صدر اسلام تا کنون است و تنها نهضتی است که توانست حکومت اسلامی یعنی فقه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در جغرافیای بدون‌مرز در بلاد اسلامی و حتی کفر حاکم کند و باید قدر بدان انقلاب باشیم.

زهرایی گفت: مرحله انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتم و استقرار نظام اسلامی اتفاق افتاد با دولت سیزدهم که رویکرد مردمی و محرومیت‌زدایی دارند دولت سازی اسلامی اتفاق می افتد و ما در گام چهارم و پنجم یعنی در جامعه پردازی اسلامی، تمدن نوین اسلامی و تشکیل لشکرهای متعدد امام عصر(عج) هستیم .

وی خاطرنشان کرد: در این موقعیت رزمندگان در دفاع مقدس، جانبازان و تلاشگران جهاد امنیت، مدافعان سلامت و مدافعان حرم ثابت کردند جهاد اصغر که رویارویی نظامی با دشمن است و جهاد اکبر که از سیم‌خاردارهای نفس اماره گذشتند و نیز جهاد کبیر را هم‌زمان داشتند.

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: انقلاب اسلامی در عرصه ای جدید، جهاد خدمت‌رسانی را تجربه می‌کند؛ جهادی که مشابه جبهه مقاومت به جبهه جهانی خدمت‌رسانی تبدیل می‌شود؛ جهادی که تحت عنوان فناوری انقلاب اسلامی مثل اربعین حسینی و کنگره شهدایی که تبدیل به مدل رفتاری خاص انقلاب اسلامی به دنیا صادر می شود.

وی خطاب به جهادگران گفت: قدر این جهاد را بدانید طلایه‌داران، افسران، امیران، سربازان و جهادگران عرصه گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی هستند و بیرق این جبهه در دست شماست.

زهرایی ابراز داشت: در موقعیت آخرالزمانی در مقابله با جبهه کفری که به‌لحاظ فرهنگی و در کمپین های فشار حداکثری تا بن دندان مسلح شده در برابر دشمن دیگری بنام فقر و محرومیت بیرق این جبهه و دفاع مقدس در اختیار شما جهادگران است.

وی عنوان کرد: به مصداق آیه قرآن، جهادگران آسمانی مشابه شهدای مدافع سلامت و مدافع حرم هستند و آنان که این بیرق را در دست دارند از آبرو، وقت، انرژی می گذارند و سختی هایی را در خدمت رسانی به مناطق محروم تحمل می کنند.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم مصداق آیه قرآن است و جهادگران اصحاب یمین هستند  چون هجرت، جهاد و استقامت می کنند و نتیجه کار  را به خدا وامی گذارند. این نگاه ارزشی، انقلابی و اسلامی جهادگر است و خداوند به اندازه کرم خودش برکت به کار می دهد.

وی در پایان خطاب به جهادگران تاکید کرد: جبهه جهادی شکل‌گرفته است این فرصت را غنیمت بدانید چون برای خدمت‌رسانی به مؤمنین کار شما مشابه برپا دارندگان پیام عاشورا و حضرت زینب کبری(س) سختی‌هایی را که در این راه متحمل می‌شوید را زیبا می‌بینید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها