رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه تخصصی و دستاوردهای بومی منطقه جنوب شرق از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت که تاریخ‌های برگزاری همایش‌ها است در دانشگاه سیستان و بلوچستان در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۵۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست مطبوعاتی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با موضوع اجرای همایش جهاد تبیین در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد، در این نشست رضایی افزود:  دانشگاه سیستان و بلوچستان، استانداری و قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با همکاری هم تلاش دارند ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای و دستاوردهای علمی و پژوهشی را طی سه روز در قالب دومین همایش کارآفرینی روستایی با محوریت روستای خلاق و ارتقای مهارت های نرم دهیاران) انجام دهند.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: نمایشگاه تخصصی و دستاوردهای بومی منطقه جنوب شرق  نیز از 24 تا 27 اردیبهشت که تاریخ‌های برگزاری همایش‌ها است در دانشگاه سیستان و بلوچستان در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اولین همایش توسعه شهری مبتنی بر ظرفیتهای دانش بنیان با محوریت الگوی کاشت و فضای سبز و اولین همایش فناوری و جامعه با محوریت نوآوری اجتماعی و کاربرد فناوری در جامعه از محورهای مهم در این همایش است.

رضایی ادامه داد: اولین همایش توسعه شهری مبتنی بر ظرفیتهای دانش بنیان (با محوریت الگوی کاشت و فضای سبز) و  اولین همایش فناوری و جامعه (با محوریت نوآوری اجتماعی و کاربرد فناوری در جامعه) از محورهای مهم در این همایش است.

 رضایی در پایان از راه اندازی هنرستان مهارت از ابتدای مهر ماه سالجاری در استان خبر داد و افزود: این هنرستان برای دیپلم هایی  که کمتر بازار کار دارند  با 4 رشته برای آقایان و 4رشته برای خانم ها راه اندازی خواهد شد

ارسال نظرات