خبرهای داغ:
سردار صفوی عنوان کرد: شهدای بزرگوار میهن به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و مدافعین حرم عازم سوریه شدند اما تدبیر به عهده فرمانده کل قوا بود و قدرت خون شهدای دفاع مقدس موجب گشایش راه کربلا شد و قدرت خون شهدای مدافع حرم راه قدس را باز می کند.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۱۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سرلشکر حاج رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرماندهان نظامی و مسوولان استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در عرصه دفاع مقدس بیش از ۳ هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرد و این امر نه تنها افتخار بزرگی برای استان بلکه برگ زرینی برای کشور است.

وی گفت: اقتدار نیروهای مسلح در سایه لطف خدا و زعامت مقام معظم رهبری بوده و امروز رهبر معظم انقلاب، نه تنها فرمانده کل قوای ایران، بلکه فرمانده کل بلاد مسلمین است و بی شک هدایت های پیامبرگونه ایشان در جنگ سوریه، عراق، مانع سقوط آنها شد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: شهدای بزرگوار میهن به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و مدافعین حرم عازم سوریه شدند اما تدبیر به عهده فرمانده کل قوا بود و قدرت خون شهدای دفاع مقدس موجب گشایش راه کربلا شد و قدرت خون شهدای مدافع حرم راه قدس را باز می کند.

سردار رحیم صفوی در ادامه با اشاره به عملیات بیت المقدس در اردیبهشت ماه سال ۶۱ عنوان کرد: صدام باور نمی کرد بعد از یک عملیات گسترده فتح المبین ما عملیات دیگر بزرگی را انجام دهیم. گستردگی عملیات فتح المبین ۲۴۰۰ کیلومتر بود و منطقه بیت المقدس بیش از ۴ هزار کیلومتر بود. هم عملیات فتح المیبن و هم عملیات بیت المقدس، عملیات های مشترک بین سپاه و ارتش و بسیجیانی بود که داوطلب بودند.

سردار رحیم صفوی گفت: یکی از خصوصیات عملیات بیت المقدس سرعت عملیات بود که ظرف مدت ۸ ماه، ما توانستیم بیش از ۱۲ هزار کیلومتر را آزاد نماییم که ارتش صدام انتظار چنین مقاومتی را نداشت و این گونه عملیات ها، تفکر و آمادگی و اراده می خواهد.

نتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها