خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمدیه در جلسه اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان البرز

بزرگترین افتخار شیعه، جان دادن در راه دین و سیدالشهداست

امام جمعه شهر محمدیه گفت: بزرگترین الگوی شیعیان، حضرت سید الشهدا(ع) است و هر عالم شیعه افتخار می کند که در راه اسلام، دین و سید الشهدا جان دهد
کد خبر: ۹۴۳۲۰۶۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیح، جلسه هماهنگی اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان البرز با حضور حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز، سلیمانی بخشداری مرکزی، سید تقی فلاح امینی بخشدار محمدیه و جمعی از مسئولین شهرستان البرز برگزار شد. 

 

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم بیان کرد: وظیفه ما است که به بهانه های مختلف یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم. ذکر مصیب سیدالشهدا(ع) در این زمانه نیز باید با قوت بسیار ادامه یابد. ذکر راه شهید و شهادت و ایثارگری و فداکاری را زنده نگه داریم.

 

وی گفت: جامعه روحانیت در همه عرصه ها پیش قدم بوده اند. در عرصه دفاع مقدس هم از قشر روحانیت، جان فشانی کردند. روحانیت در عرصه دفاع مقدس، پیش قدم بودند و با لباس بسیجی در خط مقدم جنگ ایستادند. مردم هم پیش قدم شدند و به میدان آمدند.

 

امام جمعه شهر محمدیه افزود: در بین ادیان مختلف هم بیشترین علمایی که در راه دینشان فداکاری و جانفشانی کردند، از علمای اسلام به ویژه علمای عالم تشیع بودند.بزرگترین الگوی شیعیان، حضرت سید الشهدا(ع) است هر عالم شیعه افتخار می کند که در راه اسلام، دین و سید الشهدا جان دهد.

 

وی گفت: شهر ما و بخش محمدیه میزبان اولین یادواره شهدا روحانی شهرستان البرز، جهت تکریم وتجلیل در سالروز شهادت امام صادق (ع) می باشد.

 

حجت الاسلام آقاحسینی در پایان جلسه خواستار برگزاری و حضور هیات مذهبی در روز شهادت امام صادق(ع) در سطح شهر شد و گفت: با حضور دسته جات و هیات های مذهبی جهت عزاداری در روز شهادت امام صادق(ع) در سطح شهر، فضای جامعه رنگ و بوی معنویت خاص خود را بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها