خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

حمایت مردم از طرح‌های دولت و توزیع عادلانه یارانه‌ها امری ضروری می باشد

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: حمایت مردم از طرح‌های اقتصادی، مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها امری مهم و ضروری می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۷۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در جمع مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه شهرستان با اشاره به نقش مردم در شکل‌گیری و حفظ انقلاب جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم از ارکان نظام جمهوری اسلامی هستند و در رسیدن به هدف عالی انقلاب یعنی تمدن نوین اسلامی نقش آفرین و اثرگذار هستند و اکنون همه ما باید از طرح‌های اقتصادی دولت حمایت همه جانبه را داشته باشیم. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات دیدار با دانشجویان در اردیبهشت سال جاری هویت زدایی، آرمان زدایی و استقلال زدایی را از اهداف و ضربه‌های دشمن به نظام جمهوری اسلامی دانستند.

تقی پور با اشاره به ضربه دشمن در هویت زدایی گفت: دشمن در این مورد به دنبال حذف مبانی اندیشه فکری اسلامی و جایگزین کردن تفکر غربی می باشد و تاکنون اقدامات دشمن خنثی شده و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب عملی نخواهد شد. 

وی ایستادگی را راهکار مقابل آرمان زدایی دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال بحث بی تفاوتی نسل جوان‌ نسبت به نظام و انقلاب و اهمیت تفکر غربی می باشد و همه ما باید منظومه فکری امامین انقلاب را دستور کار قرار داده و بازگشت به تفکر اسلام ناب را در مقابل آرمان زدایی دشمن به کار گیریم.

تقی پور گفت: وابسته کردن اسلام و نظام به غرب از اهداف استقلال زدایی دشمن می باشد و ما نمی توانیم استقلال خود را فدای تفکر و فرهنگ غرب قرار دهیم چرا که محور و اصل انقلاب ما بر امر توحید و زیر مجموعه توحید، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است و اینها از مبانی جمهوری اسلامی ایران می باشد. 

وی با توجه به طرح‌های اقتصادی و جهادی دولت خدمتگزار بیان کرد: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم و حمایت همگان از این طرح امری مهم و ضروری می باشد. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: با این کار یارانه از تولیدکننده به مصرف‌کننده می رسد و نقش واسطه، رانت و فساد حذف می شود. 

وی افزود: به جای عنوان حذف ارز ترجیحی باید گفت که هدف دولت در این طرح مردمی سازی یارانه‌ها، عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها