جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه و بسیج در قالب تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های اجرایی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومین و آبرسانی ورود جدی کرده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۸۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام،  در آئین کلنگ زنی آبرسانی به سه روستای دهلران، اظهار کرد: رویکردی که سپاه در سنوات گذشته در بحث پروژه‌های محرومیت زدایی دنبال کرده با تمرکز بر آبرسانی در دو حوزه آبیاری کشاورزی و آبرسانی آب شُرب بوده است.

سردار« قدرت الله کریمیان» با افتتاح این پروژه ها در استان و با در نظر گرفتن تنش آبی امسال، امیدواریم با تلاش های انجام گرفته بتوانیم دغدغه های مردم این مناطق را تسکین بدهیم.

وی افزود: سپاه و بسیج در قالب تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های اجرایی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومین و آبرسانی ورود جدی کرده است.

کریمیان با اشاره به اینکه امیدواریم با اقدامات انجام گرفته شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم، ابراز کرد: در اجرای پروژه ها، کارفرما و مجری تفاوتی نداشته و کار برای مردم و رضایت خداوند خستگی ندارد.

وی یادآور شد: کار آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و این رقم تا ۱۰۰۰ مییارد تومان قابل‌ افزایش است.

گفتنی است، با بهره برداری این پروژه، تعداد یکصد و ۱۲ خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

ارسال نظرات