خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

خدمت بی منت به مردم عزیز در سرلوحه امور سپاه و بسیج است

سردار آتانی گفت: ما با آمادگی و ظرفیت پایان ناپذیر بسیج و روحیه جهادی فرزندان شما در بسیج سازندگی، همچنان خدمت بی منت به مردم عزیز را در سرلوحه امور قرار دادیم و شاهد پشتیبانی مردم را در همه جا بودیم.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۱۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، تجمع بزرگ جهادگران فاطمی صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار عراقی رییس سازمان امنیت نیروهای مسلح، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، جمعی از فرماندهان سپاه نواحی استان و مسوولان استانی در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم با اشاره به شهدای شاخص استان قزوین و نقش فرماندهان، شهدا و رزمندگان قزوین در دوران دفاع مقدس بیان کرد: این شخصیت های برجسته آدرس های قزوین است برای انقلاب.
این ایستگاه های دیروز، امروز و آینده استان قزوین است که در هر دوره ای بزرگانی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: ما بسیجیان رهبر انقلاب و ملت عزیزمان هستیم و سردار نقدی یکی از شخصیت های بسیجی سپاه پاسداران و یار رهبر انقلاب است. این جلسه رزمایش جهادگران فاطمی است که به مدت ده روز در استان برنامه ریزی شد که با حضور نیروهای جهادی در حال برگزاری است.

سردار آتانی عنوان کرد: این رزمایش در عرصه های عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، فرهنگی و کمک مومنانه برگزار می شود که بیش از ۶۴۰ عنوان برنامه در این ایام تدوین و اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به تنوع خدمت در عرصه های سازندگی اضافه کرد: تا امروز هزار و ۱۷۰ گروه جهادی در استان ثبت شده اند و حوزه های فعالیت آنها مشخص است و همه اقشار بسیج در این گروهها حضور دارند و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر جهادگر در این گروه ها، پای کار هستند.

سردار اتانی اضافه کرد: تعداد کل پروژه ها ۳ هزار و ۳۳۵ پروژه، در حوزه های آب، مسکن، راه، بهداشت، مکان های مذهبی، آموزشی در مناطق محروم است. در حوزه اقتصاد مقاومتی به تمام وعده های بیان شده در بحث اعتبارات و غیره عمل کردیم و مجموع خدمات ما تا امروز در این حوزه ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات بوده که شامل ۶ هزار و ۳۲ طرح با بیش از ۸ هزار اشتغال است.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه بیان کرد: ۴۵ تعاونی با مشارکت مردم سازماندهی شدند و بیش از ۲ هزار و ۳۹۱ کارگاه شکل گرفت و بیش از ۱۳ نفر تسهیل‌گر و بیش از ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر اعضای صندوق هستند که بخشی از آورده سپاه حدود ۲۱ میلیارد تومان و بیش از ۴۲۳ میلیون تومان آورده خیرین است اما مهم این است که ما به دنبال ایجاد زمینه برای مدیریت امور توسط مردم هستیم.

سردار آتانی بیان کرد: در حوزه کمک مومنانه استان قزوین بسیار خوش درخشیده است.‌ قزوین برخوردار از عالمان دینی و دارالمومنین است و همیت استانی دارد. شهری که عالم خیز است و مردم نوعدوست دارد بی شک در امور خیر سرآمد خواهد شد. با توجه به تفاهم نامه سپاه های کشور با کمیته امداد، استان قزوین به تنهایی ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ۲۱۲ دستگاه تهیه کرد که به همین نسبت کمیته امداد آورده کمیته امداد بود و این امر در کل کشور بی نظیر بود. در دهستان چوقور روستای حصار پلی که بیش از ۱۲ سال بلاتکلیف مانده بود در کمتر از دوماه توسط بسیج سازندگی با کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان این پروژه انجام شد

سردار آتانی عنوان کرد: ما به مردم وعده کار صادق و دقیق با مهندسی کامل را می دهیم. ما با آمادگی و ظرفیت پایان ناپذیر بسیج و روحیه جهادی فرزندان شما در بسیج سازندگی، همچنان خدمت بی منت به مردم عزیز را در سرلوحه امور قرار دادیم و شاهد پشتیبانی مردم را در همه جا بودیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها