خبرهای داغ:
نایب رییس مجمع جهادی استان فارس خبر داد:
نایب رییس مجمع جهادی استان فارس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه فراشبند گفت: خدمات رسانی‌ها پس از رزمایش جهادگران فاطمی نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۷۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حمیدرضا فارسی نایب رییس مجمع جهادی استان فارس و مسؤل گروه جهادی شهیدباقری شهرستان فراشبند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیان داشت: با پیام تشکیل بسیج سازندگی توسط مقام معظم رهبری، هم اکنون بسیج سازندگی و گروه های جهادی به چنان رشد و شکوفایی رسیده است که به درخت تنومندی تبدیل شده که علاوه بر محرومیت زدایی و فرهنگ سازی روحیه جهادی، در کوران بحران ها و حوادث از جمله سیل، زلزله، کرونا و رفع آسیب های اجتماعی و ... در کنار سایر سازمان ها و نهادها به مردم خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: این بانگ گروه های جهادی، الگوی موفق برخواسته از انقلاب اسلامی، روز به روز در جهت شکل گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداء ، در حال گسترش یافتن است.

به گفته قاسمی، در حال حاضر در سراسر شهرستان فراشبند از تمامی حوزه های شهری و روستای، خواهر و برادر ۷۵ گروه جهادی تشکیل شده که همزمان با بیست و دومین سالروز تشکیل بسیج سازندگی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۱۵۰ نفر از اعضای گروه جهادی در این رزمایش ایفای نقش نمودند.

وی گفت: ساخت و ساز عمرانی از دهرم تا فراشبند و نوجین، تهیه چند سری جهیزیه، واکسناسیون بیش از دو هزار راس دام، درمان رایگان مردم در دو نقطه از شهرستانف ساخت زمین والیبال ساحلی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، برپایی ایستگاه سلامت، رنگ آمیزی قبور شهدا، ذبح و توزیع ۱۵ راس گوسفند بین نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی،توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم.، توزیع ۵ هزار قرص نان جمع آوری کمک هزینه های درمان جهت بیمان صعب العلاج، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کلاس های آموزش کمک های اولیه و اکران فیلم های دفاع مقدس از جمله آنهاست.

وی افزودو: ساخت ۱۵۰ دستگاه مسکن محرومین و آبرسانی به چند روستا از جمله برنامه هایی است که ان شاء الله بعد از رزمایش در دستورکار قرارگرفته تا به حول قوه الهی انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها