خبرهای داغ:
در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی انجام شد:

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط گروه جهادی شهید موسوی

در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی گروه جهادی شهید موسوی و صندوق قرض الحسنه مردم یار اهل البیت (ع) از شهرستان خنج اقدام به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۸۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی گروه جهادی شهید موسوی و صندوق قرض الحسنه مردم یار اهل البیت (ع) از شهرستان خنج اقدام به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی کرد.
جهادگر بسیجی خواهر موسوی مسول گروه جهادی شهید موسوی و صندوق قرض الحسنه مردم یار اهل البیت (ع) شهرستان خنج گفت : باتوجه به بازاریابی جهت مشاغل خرد خانکی این گروه جهادی اقدام به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در حیاط مسجد اهل البیت (ع) نمود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه هایی شامل رشته محلی، ظروف تزیینی ، عروسک و زیور آلات ، انواع سرکه محلی، مهدویت ، شیره های خرما ، انگور و.... می باشد.
خواهر موسوی گفت: این نمایشگاه هر روزه از امروز به مدت سه روز از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برقرار می باشد که بازدید کنندگان عزیز می توانند در این ساعات مراجعه نمایید.
مسول گروه جهادی شهید موسوی در پایان گفت : از تمامی عزیزانی که ما را در برپایی این نمایشگاه همیاری نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها