خبرهای داغ:
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران:

مراسم سوم خرداد در دولتخانه صفوی برگزار می شود

آخوندی عنوان کرد: براساس تصمیمات ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم سوم خرداد در دولتخانه صفوی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محسن آخوندی در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر و با بیان اینکه استان قزوین با تقدیم ۱۶۱ شهید در حماسه آفرینی این روز نقش بسزایی داشته، برنامه های گرامیداشت سوم خرداد را تشریح کرد.

وی گفت: براساس تصمیمات ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز آزادی سازی خرمشهر ، مراسم سوم خرداد در دولتخانه صفوی برگزار می شود. 

آخوندی افزود: در روز سوم خرداد زنگ مقاومت و پیروزی راس ساعت ۱۱ در تمامی مدارس استان نواخته می شود.

آخوندی با بیان اینکه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همزمان با سوم خرداد برگزار خواهد شد ، تصریح کرد: مراسم عطر افشانی گلزار شهدای استان نیز از مهمترین برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

مشاور استاندار قزوین اضافه کرد: فضا سازی و آذین بندی سطح شهرهای استان با موضوع سوم خرداد و همچنین سخنرانی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف استان از دیگر برنامه های این روز است.

آخوندی به بهره گیری از هیئات مذهبی، بسیج و گروه های مردم نهاد در برگزاری مراسم سوم خرداد در سطح استان اشاره کرد و افزود : در مساجد استان نیز ویژه های برنامه هایی برای گرامیداشت سوم خرداد در نظر گرفته شده است .

به گفته مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان، دیدار و تکریم مادران و همسران شهدا، رزمندگان و جانبازان عملیات بیت المقدس با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین از دیگر برنامه های مهم سالروز آزادسازی خرمشهر است .

آخوندی از تهیه ، تولید و پخش برنامه های ویژه سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری و همچنین پوشش و انعکاس برنامه های سازمان ها و نهاد ها به صورت مستقیم توسط صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مراسم بزرگداشت سوم خرداد در دولتخانه صفوی از طریق سیمای قزوین پخش مستقیم خواهد شد .

مشاور استاندار قزوین دعوت از پیشکسوتان، رزمندگان و خانواده های شهدای عملیات دفاع مقدس (ارتش، سپاه، ناجا و بسیج) در برنامه های تلویزیونی و رادیویی از دیگر برنامه های این روز برشمرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار