خبرهای داغ:
در قالب رزمایش جهادگران فاطمی انجام شد:

اردوی جهادی بهداشتی درمانی در روستای مز شهرستان خنج توسط گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی

اردوی جهادی بهداشتی درمانی در روستای مز شهرستان خنج توسط گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته سلامت، بسیج جامعه پزشکی شهرستان با همکاری گروه جهادی عصر همدلی خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در قالب رزمایش "جهادگران فاطمی" در روستای مز این شهرستان نمود.
دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در این خصوص گفت: در این اردوی جهادی، متخصصین داخلی، گوش حلق و بینی، ارتوپدی و اطفال به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند و مجموعاً ۵۵۱ نفر از اهالی روستای مز را بصورت رایگان ویزیت نمودند.
وی عنوان کرد: در این اردوی جهادی بیمارانی که در زمینه چشم مشکل داشتند نیز ویزیت اولیه شده و تعداد ۷۰ نفر از آنها که مشکل آب مروارید، آب سیاه چشم و برداشتن ناخنک چشم داشته و همچنین نیاز به تجویز عینک داشتند، طبق هماهنگی قبلی با خانم دکتر فخری متخصص چشم و موافقت ایشان، مقرر شد این افراد بصورت رایگان در بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج مورد عمل قرار گیرند.
دکتر رزم‌پور ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، مامایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، توزیع مسواک و خمیردندان بین دانش‌آموزان و همچنین توزیع دارو، از دیگر مواردی بود که در این اردوی جهادی انجام گردید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در پایان از همکاری گروه جهادی عصر همدلی، پایگاه‌های مقاومت بسیج روستای مز، دهیاری و شورای اسلامی و بهورزان خانه بهداشت این روستا، همراهی پزشکان محترم و پرسنل پرتلاش شبکه بهداشت و درمان خنج و همچنین حمایت‌های دکتر اسفندیاری فرماندار محترم و سرهنگ قادری فرمانده محترم سپاه شهرستان خنج، تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها