خبرهای داغ:
عضو شورای جهادی شهرستان خرامه:
در ادامه برنامه‌های رزمایش جهادگران فاطمی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاورد‌های صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی سپاه خرامه با همکاری بنیاد برکت درب مسجد جامع برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۰۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در ادامه برنامه های رزمایش جهادگران فاطمی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی سپاه خرامه با همکاری بنیاد برکت درب مسجد جامع برگزار شد. در این برنامه میز خدمت با حضور دستگاه های خدمات رسانی شهرداری خرامه، مخابرات و مرکز فنی و حرفه ای برگزار شد.

گفتنی است در نماز جمعه این هفته جهادگران با لباس گروه های جهادی در مراسم شرکت کردندو در پایان نماز جمعه بیانیه نماینده جهادگران بسیجی توسط هادی رضایی عضو شورای جهادی شهرستان قرائت شد.

در بخشی از متن این پیام آمده است از همه شمامسئولین محترم شهرستان می خواهیم که این رزمایش جهادگران فاطمی را با روحیه جهادي همین طور ادامه دهید تا مشکلات مردم زودتر رفع گردد ما هم اکنون نیاز به مدیران جهادي و حاضر در میدان خدمت داریم نه مدیر پشت میز نشین و این رزمایش شروعی براي خدمت به مردم باشد.

در شهرستان خرامه رزمایش جهادگران فاطمی با شعار خادمان بی منت و با مشارکت 40 گروه جهادی و 620 جهادگر در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شد و بیش از 100 بر نامه در عرصه هاي مختلف اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها