مسئول عقیدتی سیاسی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۲۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام احمد احمدزاده مسئول عقیدتی سیاسی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) همراه با سرگرد قاسم بحرینی فرد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی بحرالعلوم بخش شبانکاره در دیدار با خانواده معلم شهید عوض بازآمده که بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه انجام گرفت،  اظهار داشت: شهدا پرچمداران و طلایه داران حرکت الهی و دفاع از فرهنگ اسلامی هستند. 

 

حجت‌الاسلام احمدزاده اظهار کرد: تجلیل از خانواده شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولین نظام است. 

 

وی خانواده های شهدا را بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت خواند و ادامه داد: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آن ها، ادای دین به اسلام و ارزش های انقلاب است. 

 

وی با اشاره به اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا خاطرنشان کرد: همه ما مدیون آن ها هستیم چرا که عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری آنها شکل گرفته است. 

 

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ امام صادق (ع)حفظ سیره عملی شهدا را کاری ارزشمند خواند و گفت: در مکتب توحید، چیزی ماندگار است که در راه خداوند انجام شود و رضایت الهی را در پی داشته باشد. 

 

وی افزود: ما هرچه داریم از شهداست، امنیت و آسایش و راحتی از شهدایی داریم که به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان شیرین خود را فدای امنیت و آرامش امروز ما کردند.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده گفت: رسالت تمامی افراد به ویژه قشر جوان در برابر شهدایی که با گذشتن از جان و زندگی خود نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن افتد، بسیار خطیر و حساس است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات