خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه در امور اقشار بسیج گفت: مسئولان می توانند از ظرفیت بسیج برای تحول و توسعه کشور بهره ببرند.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۹۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج جانشین فرماندهی سپاه در امور اقشار بسیج اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به تمدن سازی تاکید کردند و برای اینکه به این جایگاه برسیم در بنیان های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و سیاسی باید توانمند شویم.


دکتر حاتمی ادامه داد: امروز بسیج به عنوان بزرگترین جبهه فرهنگی انقلاب در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی قرار دارد و مسئولان می توانند از ظرفیت بسیج برای تحول و توسعه کشور بهره ببرند.


جانشین فرماندهی سپاه در امور اقشار بسیج متذکر شد: نباید دستگاه های اجرایی تصور کنند که اقدامات بسیج موازی کاری با ماموریت ها و وظایف آنها است، بسیج نقش تسهیلگر را دارد و فعالیت های جهادی و خیرخواهانه بسیج قطعا در اجرای بسیاری از پروژه ها و ماموریت های می تواند کمک کننده دستگاه های اجرایی باشد.


وی افزود: امروز دست توانمند بسیج بسیاری از گره ها را در حوزه اقتصاد، اشتغال، بازار و ... باز کرده است.


دکتر حاتمی گفت: بسیجیان هیئت های اندیشه ورز می توانند راهکارهای عملی برای مشکلات و بن بست های پیشروی دستگاه های اجرایی به مسئولان ارائه کنند.

 


وی افزود: برنامه ریزی ما در خانه نخبگان این است که نقشه راهی برای سال های آینده طراحی کنیم و با اولویت به برنامه های تبیین شده در کارگروه های علمی و پژوهشی استان بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها