خبرهای داغ:

همزمان با هفته عقیدتی در سپاه و بسیج از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه رازوجرگلان

همزمان با هفته عقیدتی در سپاه و بسیج از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه رازوجرگلان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۹۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ،همایش باشکوه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) واختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام مقتدایی مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی و حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه محترم شهرستان در سالن ورزشی ناحیه رازوجرگلان برگزار شد.

 

در این همایش ،حجت الاسلام مقتدایی مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(علیه السلام)به عنوان سخنران محوری جلسه نکاتی پیرامون شخصیت و اندیشه های شهید مطهری(ره) و وضعیت و دستاورد های انقلاب اسلامی در چند سال اخیر در محور مقاومت و پیروزی های آن اشاره داشتند و گفتند شخصیت شهید مطهری الگوی مناسبی برای اجرای «جهاد تبیین» است .

 

حجت الاسلام مقتدایی در ادامه افزود :شهید مطهری یک شخصیت علمی ممتاز بود و شاگردان بسیاری را برای دین و نظام تربیت کرد و امروز تفکر شهید مطهری باید گشترش پیدا کند.


ایشان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است» افزود: همه بالاخص جوانان باید از شیطنت ها و دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا با فشار حداکثری وارد شده به مردم که متفاوت با زمان گذشته است آگاه باشند هرچند امروز به لطف امام زمان ، و مجاهدت ملت، امروز آمریکا در دل شهرهای خودش مسلمانانی آگاه دارد .

 

حجت الاسلام مقتدایی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین،مربیان،هادیان سیاسی و بسیجیان، از رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج، مربیان عقیدتی ،هادیان سیاسی و کارکنان فعال فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها