خبرهای داغ:
برگزاری یادواره شهدای فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم در رازوجرگلان
کد خبر: ۹۴۳۲۲۹۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

یه گزارش خبرگزازی بسیج ویژه برنامه یادواره 7شهید فرهنگی رازوجرگلان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت مقام شامخ معلم، با حضور حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه شهرستان ،سرگرد قویدل فرمانده سپاه شهرستان ،قدیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، سایر مسئولین شهرستانی و دانش آموزان و آحاد مردم در محل مسجد جامع شهر راز برگزار شد.

حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه شهرستان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اشاره داشتند؛شهادت یک واژه نیست بلکه فرهنگی است که از ابتدای خلقت تا انتهای آن برای ما الگویی تمام نشدنی است و اگر از شهدا استمداد بطلبیم می‌توانیم راهشان را در فرهنگی که مورد هجمه دشمن است ادامه دهیم و باعث شویم فرهنگ دنیاگرا نتواند جوانان را از ما بگیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف در آموزش و پرورش، انسان سازی است که الگوهای مختلفی دارد و فرهنگ‌های مختلف روش‌های آن را تعریف کرده‌اند که تعاریف گوناگونی به وجود آمده است ولی انسان سازی در فرهنگ شهادت به معنای انسان کامل و خلیفه الله است.

وی در پایان گفتند ؛اگر آموزش و پرورش بخواهد به اهداف خود برسد باید در راستای فرهنگ شهید و شهادت حرکت کند و مسئولین شهر و استان و کشور این ارگان را از خود بدانند و هم‌افزا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها