در آستانه برگزاری کنگره ملی چهارهزار شهید روحانی با حضور مسؤلین شهرستان بروجن از خانواده معظم هشت تن از شهدای روحانی این شهرستان سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۰۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت استقبال از کنگره ملی چهارهزار شهید طلبه و روحانی کشور که خردادماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن به همراه مسؤل نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، امام جمعه شهرستان بروجن و تعدادی از مسؤلین محلی با خانواده های معظم هشت تن از شهدای روحانی و طلبه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی در این برنامه ضمن ادای احترام به خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن تأکید کرد: این عزت و افتخاری که امروز نصیب ما شده در سایه، ولایت فقیه و به برکت خون شهداست، امروزه دشمنان ما در هر فرصت و برای ضربه زدن به این انقلاب و اسلام لحظه‌ای عقب نشینی نمی­کنند و ما این را وظیفه خود می دانیم که با الگو گیری از مکتب شهدا بخصوص حاج قاسم سلیمانی، جلوی فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات