چهارمین رزمایش و عملیات متمرکز جهادی قرارگاه شهید حاج حسین اسدالهی، با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۷۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
چهارمین رزمایش و عملیات متمرکز جهادی قرارگاه شهید حاج حسین اسدالهی
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، چهارمین رزمایش و عملیات متمرکز جهادی قرارگاه شهید حاج حسین اسدالهی، با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، فصیحی رئیس بنیاد شهید و سرهنگ جلینی سرکلانتر پایگاه ششم برگزار شد.

سردار حسن زاده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر و حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید گفت: امروز مسئولین ما تلاش ویژه ای دارند و شهرداری تهران، بسیج و سپاه و ... پای کار محرومیت زدایی از محلات جامع هدف هستند.

وی در ادامه ضمن تشکر از شهردار تهران و شهردار منطقه که به صورت جهادی پیگیر کار هستند، افزود: ادارات آب، برق و گاز و تمام دستگاه های خدمات رسان و همچنین معاونت های بهداشت و درمان، بسیج سازندگی، معاونت اجتماعی و سایر دست سپاه به مدت ده روز به صورت جهادی پای کار هستند تا دوشادوش هم به این مردم خدمت کنند.

سردار حسن زاده اظهار داشت: به فضل خدا ما امید داریم طی یکی دو سال آینده به نقطه مطلوبی برسیم که در این محلات قدیمی در شهر تهران؛ اثری از محرومیت و کم برخورداری نداشته باشد.  

فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه ضمن دعوت از مردم محله برای همکاری با مسئولان در این طرح جهادی  خاطر نشان کرد: اردوهای خوبی در این ده روز برای جوانان تدارک دیده شده و اجرای صحیح  و جامع این برنامه ها در راستای اهداف عملیات باعث خشنودی مردم و ارتقا سطح رشد این محلات خواهد شد. 

گفتنی است در آینده ای نه چندان دور، طی ۲ تا ۳ سال آینده این قبیل فعالیت ها تحویل مسجد و مردم محله ها خواهد شد تا خودشان گام های بزرگی را در جهت سطح رشد و توسعه ی شرایط رفاهی محله خود بردارند. 

 
انتهای پیام//
 
 
ارسال نظرات