مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان :

هدف از برگزاری کنگره شهدای روحانی تقویت نهادینه سازی جهاد تبیین است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:هدف از برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی تقویت و نهادینه سازی جهاد تبیین در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۹۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در یادواره شهدای روحانی استانی که صبح امروز در سالن اجتماعات نور استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت:جامعه طلاب و روحانیون 4 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. 

 

هدف از برگزاری کنگره شهدای روحانی تقویت نهادینه سازی جهاد تبیین است

 

وی در ادامه تبیین و ترویج نقش پیشتازی شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس و انقلاب و تقویت و نهادینه سازی جهاد در حوزه‌های علمیه و جامعه را از اهداف برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی عنوان کرد و گفت:استان زنجان 40 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است. 

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه با بیان اینکه از دیگر اهداف برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی تجلیل از مقام شامخ شهدا است، تصریح کرد:امروزه در فضای عمومی کشور شاهد هجمه های بسیار نسبت به قشر جامعه روحانیت هستیم و برگزاری کنگره بهترین فرصت است تا بگوییم جامعه روحانیت در تمامی عرصه ها اعم از خوشی و سختی همواره همراه مردم شریف ایران هستند. 

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه  قريب به 711 یادواره شهدا در سطح کشور برگزار شده است، افزود:در همین راستا 105 یادواره شهدای روحانی  در استان زنجان برگزار شده است. 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد:در دوران دفاع مقدس 22 نفر از فرماندهان را شهدای روحانی و همچنین 220 نفر از فرمانده گردان ها و 928 نفر اطلاعاتی، عملیاتی، امدادگر و غواص و 50 نفر مسئول تبلیغات را برعهده داشتند . 

 

 

این مسئول با بیان اینکه جامعه روحانیت 38 شهید مدافع حرم دارد، عنوان کرد:شهید روحانی سید علی موسوی از شهدای مدافع حرم استان زنجان است. 

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با بیان اینکه تا کنون 1 هزار اثر از شهدای روحانی جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد:آثار جمع آوری شده در آرشیو حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج طلاب وجود دارد.

 

 

ارسال نظرات