زنجان _ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:هدف انقلاب اسلامی ارتقای معنویات در جامعه و نابود کردن استکبار و استعمار بود.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۰۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به‌ گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسین طیبی فر  در یادواره شهدای روحانی که ظهر امروز در سالن اجتماعات نور با حضور مسئولین ارشد استانی  در شهرستان زنجان برگزار شد، اظهار داشت:جامعه روحانیت 4 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده‌ است که در همین راستا 4 خرداد ماه در شهر مقدس قم با پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنرانی رئیس جمهور کنگره شهدای روحانی برگزار می گردد. 

 

انقلاب اسلامی زلزله سیاسی در دنیای استعمار بود

 

وی تصریح کرد:در مقدمه این کنگره عظیم یادواره های شهدای روحانی در استان ها برگزار می شود . 

 

 

 

حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد:بسیاری از نگاه ها و دیدگاه ها که تا قبل از انقلاب اسلامی به دین بود را ابطال کرد از جمله نظریه مارکسیست، لیبرال دموکراسی و کمونیست که در نامه امام خمینی(ره) به رئیس جمهور شوروی فرمودند صدای خورد شدن کمونیست  به گوش می‌رسد. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زلزله سیاسی در تحرک جغرافیای اسلام ایجاد کرده است،گفت:این تحرک دنیای اسلامی را  بوجود آورده و بستر استکبار ستیزی در جهان در حال نابودی است. 

 

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تا چند سال آینده از رژیم جعلی صهیونیستی آثاری باقی نخواهد ماند گفت: با بیداری و هوشیاری ایجاد شده در منطقه و در دنیا در بین جوانان انقلابی دیگر خبری از  ادعای کدخدایی آمریکا وجود ندارد.

 

 

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشورهای کوچک با قدرت و روحیه جهادی و ایثار مقابل ابر قدرت ها ی جهان ایستاده اند، افزود:انقلاب اسلامی این الگوی مقاومت را به جهان اسلام معرفی کرده است. 

 

 

 

وی در ادامه افزود:کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان و یمن در مقابل صدها هزار میلیارد دلار همراه با پشتیبانی تجهیزاتی و امکاناتی دشمنان مقابل آن ها ایستاده اند. 

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه نقش محوری روحانیون برای شناساندن امام راحل (ره) بر کسی پنهان نیست، تاکید کرد:از همان ابتدا انقلاب روحانیون اندیشه و تفکر امام (ره) را در سراسر کشور منتشر کردند و باعث شدند این نام از مرز های کشور نیز  عبور کرده و به  آزادی‌خواهان جهان برسد و در این مسیر مردم نقش پشتیبانی و جامعه روحانیت نقش رهبری  را برعهده داشتند. 

 

 

 

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس پرچمدار حرکت دفاعی بودند،خاطرنشان کرد:زمانی که امام راحل (ره) دستور حضور روحانیون را صادر کرد این عزیزان به سمت جبهه ها رهسپار شدند و جبهه های جنگ مزین به بعدها معنوی، حسینی و علوی و شکست ناپذیر شد. 

 

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: علما سنگرهایی درست کردند که هدفش ارتقای معنویات در جامعه و نابود کردن استکبار و استعمار بود.

 

 

 

 

و با اشاره به اینکه  خداوند حرکتی برای جامعه تبیین کرده است، گفت: خداوند نظام تکوین و تشریع  مهندسی کرده و از زمانی که  حضرت آدم خلیفه خود را روی زمین فرستاده و علاوه بر معرفی دشمنان بشر  برای ادامه  راه پیامبران و امامان معصوم را برای هدایت آنها فرستاده است.

 

 

 

حجت‌الاسلام  طیبی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که راه و یاد و نام‌شهدا را ادامه دهیم و در مقابل استکبار ایستادگی کنیم ما  مدیون خون  شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم .

 

 

ارسال نظرات