حجت الاسلام ضیایی در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی پنج نصر:
به مناسبت هفته سلامت مراسمی با سخنرانی استاد برجسته طب سنتی – اسلامی حجت الاسلام ضیایی در محل نمازخانه لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۸۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی،  به مناسبت هفته سلامت مراسمی با سخنرانی استاد برجسته طب سنتی – اسلامی حجت الاسلام ضیایی در محل نمازخانه لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر برگزار گردید.

استاد ضیایی در این برنامه بیان داشت:بزرگترین واجب موکد الهی توسعه احسان به پدر و مادر است لذا این کار را در اولویت خود قرار دهید.

حجت الاسلام ضیایی افزود: اولین وظیفه ما مسلمانان تحصیل علوم نافعه می باشد و دومین مرحله عمل بر طبق علوم نافعه ای که کسب نموده ایم و در سومین مرحله زکات علوم نافعه را با نشر آن پرداخت نماییم و در مرحله آخراگر چیزی برایمان مجهول است و برای اینکه روحیه تحقیق درما نمیرد ،سوال به جا و جهت فهم عمیق بپرسیم.

این استاد طب اسلامی افزود: انسان دارای چها جزء می باشد که عبارت است از جسد که همین جسم موجود انسان است ، روان و روح و نور که خود دارای دئ بخش نور جسمانی و نور ایمانی می باشد.

وی در آخر شایان ذکر دانست:طب المعصومین بر 4 پایه استوار است که عبارت است از پرهیز صحیح ، پیشگیری صحیح و تشخیص و درمان به موقع و مرحله آخر هم ان شاالله شفاء حاصل می شود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم نیز این استاد برجسته طب پاسخ گوی سوالات کارکنان در خصوص درمان برخی بیماری ها بودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها