خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه گفت: پایبندی به عناصر ماندگار انقلاب موجب پیروزی و موفقیت می شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۸۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،دوازدهمین رزمایش الی بیت المقدس گردان های بیت المقدس و کوثر با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) و شعار «بسیج پاره تن ملت است» با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)،فرماندار شهرستان،امام جمعه شاهین شهر،فرمانده ناجا و دیگر مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه  در اردوگاه قدس برگزار شد.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:با مطالعه دقیق تاریخ معاصر کشور به خوبی متوجه می شویم که کشور در دوران طاغوت چه وضعی داشت و الان چه وضعیتی دارد.

وی ادامه داد:ارتش رضا شاه در جنگ جهانی دوم در مقابلر یورش روس ها و انگلیس ها حتی یکی ساعت هم مقاومت نکرد ولی در مقابل در دفاع مقدس 1000 نفر 3روز در برابر دو لشکر تا دندان مسلح عراق مقاومت کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خطاب به بسیجیان گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت:با دیدن شما جوانان احساس قوت قلب می گیریم و به آینده امیدوارتر می شویم.

سردار فدا با اشاره به عناصر ماندگار انقلاب گفت:وقتی تمرکز دشمن در زدن عناصر ماندگار انقلاب است شما باید حرکت در مسیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)،تقویت روحیه استکبار ستیزی و روحیه جهادی و شناخت دشمن بتوانید دشمن را در این عرصه نیز شکست دهید.

در ادامه سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش آمادگی رزمی نیروها برای تحقق تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و افزود: در این رزمایش ۸۰ درصد توان رزمی نیروهای فراخوان شده گردان های دفاعی و امداد و نجات، بیت المقدس حوزه های امام سجاد(ع) و امام حسین(ع) و کوثر حوزه های خواهران این ناحیه حضور داشتند که در برنامه ها و کلاس های آموزشی تاکتیکی، پیاده روی شبانه، جهت یابی، مسیر شناسی و ستاره شناسی شرکت کرده و به تمرین هلی برن نیرو و دفاع از کوی و برزن پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها