میز خدمت جهادی در مسجد جامع شهرستان نیکشهربرگزار شد

میز خدمت جهادی به همت حوزه ادارات در مسجد جامع شهرستان با حضور قرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، در راستای رزمایش جهادگران فاطمی، میز خدمت جهادی تخصصی با برنامه ریزی و هماهنگی حوزه شهید رجایی ادارات شهرستان نیکشهر و با حضور سرهنگ پاسدار علی اکبرصفوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر و تعدادی از مدیران اداره آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، اداره راه و شهرسازی و اداره ورزش و جوانان در مسجد جامع روستای هیچان(از توابع بخش مرکزی) برگزار شد.

سرهنگ صفوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر هدف از تشکیل فعالیت میز خدمت جهادی بسیج ادارات را پیگیری به جد امورات و مشکلات منطقه دانست که تاکنون آثار و برکات فراوانی داشته است.

وی مساجد را مکان مناسب برای برپایی و برگزاری میزخدمت بسیج ادارات دانست و  افزود: در این میز خدمت مردم مستقیم مشکلات و دغدغه های خود را با مدیران ادارات مربوطه بیان می می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: ایجاد منبع آب جدید با توجه به گستردگی و پراکندگی روستا هیچان منبع آب قدیمی بسیار کوچک و فرسوده پاسخگوی نیاز مردم منطقه نبوده که این باعث شده اکثر اوقات آب روستا قطع و بسیار کم فشار باشد که این مهم یکی از مطالبات مردمی بود که  در این میز خدمت جهادی مطرح و مورد بررسی و احصا در دستور کا مدیران مربوطه قرار گرفت.

این مسئول همچنین مرمت و بازسازی زمین چمن روستا، وجود تیربرق های چوبی بسیار قدیمی در وسط خیابان اصلی ورودی شهر، مرمت آسفالت خیابان اصلی روستا و سایر مشکلات را از مطالبات مردم دراین روستا بیان کرد.

گفتنی است در این میز خدمت جهادی، مدیران جهادی قول و مساعدت در جهت رفع مشکلات در بازه زمانی بسیار کوتاه را به مردم دادند.

ارسال نظرات