خبرهای داغ:

سرکشی و دیدار با خانواده طلبه شهید محمد علی شارعی در روستای گزکوه فاروج

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فاروج به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به سرکشی از خانواده طلبه شهید محمد علی شارعی در روستای گزکوه رفتند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۴۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فاروج هدف از این دیدارها را تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و تصریح کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا و لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که فرموده مقام معظم رهبری در شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی است و ما نیز محور برنامه های خود را بر همین محور قرار داده ایم.

 

وی در این دیدار با تجلیل از ایثارخانواده شهدای انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولین دو چندان می کند.

 

حجه الاسلام و المسلمین صالحی فر اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

 

وی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

 

وی ادامه داد : خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.
در پایان از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها