خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان فاروج امروز گفت: هدف از برپایی این طرح که به میز خدمت موسوم است با هدف تسهیل در روند ارائه ی خدمات به مردم و دیدار چهره به چهره مراجعه کنندگان با مدیران کل و معاونان ستادی ادارات شهرستان است.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۴۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) نیز اشاره به طرح اردوی جهادی میز خدمت گفت: بسیج ادارات از سال ها پیش مبدأ برپایی اردوی جهادی میز خدمت در روستاها بوده است، در واقع میز خدمت خارج از محیط اداری را بسیج کارمندان در قالب اردوهای جهادی بسیج کارمندی ابداع کرد که این اردوها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می شد.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان در روستاها و مواجهه حضوری با مشکلات مردم موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات روستاییان می شود

وی تصریح کرد: بسیج ادارات با تحقیقات و بررسی هایی که از قبل داشته است، می داند که کدام مناطق با چه مشکلاتی مواجه هستند و بر همان اساس مسئول مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات مردم در اردوی جهادی همراه خود می کند و به این ترتیب امیدواریم که حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات مردم صورت بگیرد.
فرماندار شهرستان فاروج نیز گفت: میز خدمت فرصتی برای ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.
ارتباط با مردم و مردمی بودن را شاخصه مهم مسئولان انقلابی دانست و افزود: این انقلاب متعلق به مردم است و در این دهه مبارک برپایی میز خدمت یادآوری این موضوع مهم برای مسئولان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها