خبرهای داغ:

تجلیل از مربیان باغچه بان جاجرم

بسیج ناحیه جاجرم گزارشی توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از مدرسه باغچه بان جاجرم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم شکوه ایثار و از خودگذشتگی در افرادی تجلی و عینیت پیدا کرده که با انتخاب شغل معلمی چراغ راه فرزندان این سرزمین و آینده روشن کشور می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۵۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه جاجرم گزارشی توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از مدرسه باغچه بان جاجرم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم شکوه ایثار و از خودگذشتگی در افرادی تجلی و عینیت پیدا کرده که با انتخاب شغل معلمی چراغ راه فرزندان این سرزمین و آینده روشن کشور می‌شوند.


روایتی متفاوت از معلمانی که خودرا وقف دانش آموزان استثنایی کرده اند،جهادی برای توانمندسازی بچه های استثنایی معلمان مدرسه باغچه بان شهرستان جاجرم در مدرسه علاوه بر آموزش در قالب یک گروه جهادی همراه با همکاران خود کارهای خیرخواهانه را هم در حوزه دانش‌آموزان با نیاز ویژه انجام می‌دهند.


تهیه کتاب دانش آموزان،در ایام کرونا طرح رسیدگی تک به تک بصورت حضور در منزل دانش آموزان معلول در یادگیری این عزیزان کمک می کردند.


آنها می‌گویند: به دنبال کارهای ماندگار مانند ساخت مسکن و اشتغال‌زایی بین دانش‌آموزان استثنایی هستیم چون معتقدیم کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی تنها یک مسکن چند روزه است.

 

به مناسبت هفته عقیدتی و معلم ، مراسم تجلیل و پذیرایی از دانش آموزان و معلمان فداکار مدرسه باغچه بان جاجرم برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها