خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان خبر داد

رقابت ۱۹۷ تیم در مرحله نیم نهایی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: ۱۹۷ تیم دانش‌آموزی در مرحله نیم نهایی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در استان همدان به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۶۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

سرهنگ کاظم مظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور طی سال‌های متمادی برای شناسایی نخبگان علمی استان و کشور، مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا را در سطح جهان اسلام برگزار می‌کند.

وی افزود: در این مسابقات دانش‌آموزان با تشکیل گروه‌های پنج نفره در کنار یکدیگر به تبادل مباحث علمی پرداخته و در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی حضور می‌یابند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در استان همدان تصریح کرد: این مسابقه در سه مرحله مقدماتی، نیم نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز با عنایت خداوند متعال و با تلاش و اهتمام دانش‌آموزان، مدارس شهرستان‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان، ۲۹۷ تیم ثبت نام شد که در ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ مرحله مقدماتی برگزار شد.

عافیتی تصریح کرد: ۱۹۷ تیم موفق به راهیابی به مرحله نیم نهایی شدند که در ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری مرحله نیم نهایی به صورت مجازی در رشته‌های کامپیوتر، کارآفرینی، پژوهشی و رشته‌های علوم پایه ششم، هفتم، هشتم و نهم و رشته‌های علوم تجربی، انسانی و ریاضی در پایه‌های یازدهم و دوازدهم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت کسب رتبه، تیم‌های منتخب و برگزیده به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار