خبرهای داغ:
مسئول هسته جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی نهاوند خبر داد
همدان-مسئول هسته جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند گفت: در قالب برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، در شهرستان نهاوند ۱۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان به ارائه خدمات مختلف به قشر محروم جامعه پرداختند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۸۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

محمد سعیدی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی اظهار کرد: در قالب برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، در شهرستان نهاوند ۱۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان به ارائه خدمات مختلف به قشر محروم جامعه پرداختند.

وی گفت: پس از گذشت بیش از دو دهه از تاسیس بسیج سازندگی، این مجموعه انقلابی کارنامه فوق العاده چشم‌گیری از خود بر جای گذاشته است و در بحرانی‌ترین و سخت‌ترین شرایط ممکن در کنار محرومین بوده است.

مسئول هسته جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند به تشریح فعالیت‌های گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری اردوهای جهادی چند جانبه در مناطق محروم و ارائه خدماتی همچون ویزیت و اهدای داروی رایگان، مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، مشاوره‌های تخصصی در زمینه دامپروری و کشاورزی و برگزاری کلاس‌های قرآنی و دینی و رفع شبهات مذهبی برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، درسی و ورزشی برای دانش آموزان مناطق محروم، همچنین پویش نذر خون و اهدای دسته جمعی خون توسط جهادگران، تهیه و توزیع یک هزار قرص نان بین نیازمندان نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

سعیدی‌کیا بیان کرد: فعالیت‌های بسیاری نیز در ماه مبارک رمضان با زحمات مخلصانه فعالان جهادی برگزار شد که از آن جمله می‌توان به پخت ۵ هزار پرس غذای گرم برای سفره افطاری نیازمندان با اعتبار مردمی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال، توزیع ۲ هزار عدد نان با عنوان پویش نان مهربانی، توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان، پرداخت هزینه شیمی درمانی بیمار سرطانی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند، اهدای لوازم خانگی به نیازمندان و... اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین در فصل تابستان چند پروژه ساخت مسکن برای محرومین به همت مجموعه بسیج دانشجویی کلنگ زنی و ساخته خواهد شد.

مسئول هسته جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند افزود: این روحیات جهادی باید در تمام عرصه‌ها ، به خصوص عرصه اقتصادی به کارگیری شود تا بتوانیم شرایط را به نقطه مورد توجه مردم و رهبر معظم انقلاب برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز منشاء خیر و برکت در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و دفاع از این مرز و بوم محسوب می‌شوند و همواره در کنار مردم از خدمت دست بر نمی‌دارند.

سعیدی کیا در پایان تصریح کرد: انجام این اقدامات عام المنفعه نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است و امیدواریم این اقدامات ارزنده به همت هم سنگران جهادگر همیشه ادامه داشته باشد تا قدمی در حد توانمان برای محرومیت‌زدایی و شادی دل مردم و مقام معظم رهبری برداشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات