خبرهای داغ:
به مناسبت یکصدمین سال تاسیس هلال احمر و صلیب سرخ صورت گرفت

دیدار جمعی از امدادگران همدان با خانواده شهید « حاج میرزامحمد سلگی»+تصاویر

همدان-به مناسبت یکصدمین سال تاسیس هلال احمر و صلیب سرخ جمعی از امدادگران همدانی با خانواده معظم و معزز شهید «حاج میرزا محمد سلگی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۹۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت یکصدمین سال تاسیس هلال احمر و صلیب سرخ جمعی از مسئولین و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با خانواده شهید گرانقدر سردار حاج میرزا محمد سلگی دیدار کردند.

این دیدار با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان همدان و کارشناس مسئول جوانان هلال احمر شهرستان همدان ، دبیر کانون جوانان، مسئول روابط عمومی و اعضای حوزه جوانان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در این دیدار ضمن بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید سلگی به ویژگی‌های اخلاقی ایشان اشاره کرد.

دبیر کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان نیز با تبریک فرا رسیدن هفته هلال اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در طول یکصد سال فعالیت، تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم محروم را در اولویت کاری خود داشته است که این مهم نیز یکی از خصوصیات رفتاری شهید سلگی در طول دوران زندگی ایشان بود.

در ادامه همسر شهید، به بیان نکاتی از زندگی شهید میرزا محمد سلگی پرداخت و خاطره دیدار خانواده با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را برای حاضرین بازگو کرد.

در پایان تمثال شهید سلگی که توسط یکی از اعضای کانون دانش آموزی هلال احمر ترسیم شده بود به خانواده معظم شهید اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات