حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

اگر واقعیت های جامعه را به درستی برای مردم به خصوص جوانان تبیین نکنیم دشمن غلطش را به خورد آنان می دهد

کرج_ بسیج_ معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر واقعیت های جامعه را به درستی برای مردم به خصوص جوانان تبیین نکنیم دشمن غلطش را به خورد آنان می دهد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ویژه بزرگداشت استاد شهید مطهری(ره) همراه با تجلیل از ائمه جماعات حوزه استحفاظی ۲۱۱ بسیج شهید گلکار سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد.

حبیب زاده گفت: هر چه بیشتر از تاریخ یک انقلاب بگذرد، روایت ها از واقعیت های موجود متععد و باعث گمراهی عده ای می شود.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر حوادث صدر اسلام را با ابتدای انقلاب مقایسه و بررسی کنیم، می بینیم که در ابتدای انقلاب گروه های سیاسی با تفکرات مختلفی وجود داشت و هر کسی جذب یک گروه و تفکر می شد.

وی اضافه کرد: گروه ها و تفکراتی که از سر چشمه زلال معنویت و اسلام فاصله گرفتند از دلشان افرادی به وجود می آمد که با نیت کمک به انقلاب دست به اسلحه می بردند‌ و افرادی چون شهیدان باهنر، رجایی، بهشتی و مفتح را به شهادت می رساندند. اما کسانیکه به منابع مطالعاتی صحیح تمسک جستند راه سعادت را پیدا کردند و در نهایت انقلاب به دست ما رسید.

حبیب زاده با اشاره به اینکه در آن زمان گروه های سیاسی با نشر و پخش تفکرات و نشریات خود جوان ها را جذب می کردند و اگر جوانی می خواست در مورد گروهی مطالعه داشته باشد باید به خیابان های اصلی و اطراف دانشگاه می رفت و نشریات و کتاب ها را می گرفت و مطالعه می کرد، تصریح کرد: در حال حاضر در گوشی های موبایل هر چه که بخواهید هست‌ و نیازی به رفتن به خیابان ها برای آگاهی و مطالعه نیست. لذا در فضای مجازی هرکس، یا هرتفکر و گروهی که هنرمندی بیشتری داشته باشد تعدادِ افراد بیشتری را جذب خود می کند‌.

وی اضافه کرد: از این فرصت فضای مجازی باید درست استفاده کنیم. در این فضا ارزش های ناب اسلامی را گسترش بدهیم و معرفی کنیم‌ و نگذاریم گروه های سیاسی و تفکرات التقاطی و منحرف جوانان ما را جذب کنند.

حبیب زاده بیان کرد: اگر جوانان ما مطالعه به خصوص در زمینه تاریخ نداشته باشند، واقعیت های جامعه توسط روایتگران مختلف تحریف و به خورد آنان داده می شود و در نهایت جای جلاد با شهید عوض می شود.
وی با تاکید بر بیان مقام معظم رهبری که در سال ۱۴۰۰ خطاب به جوانان، نخبگان و آحاد دلبستگان به نظام به جهاد تبیین اشاره کردند، گفت: رهبر انقلاب خواستند تا ما واقعیت ها را تبیین کنیم که اگر نکنیم دشمن آن را به غلط به خورد مردم می دهد.

حبیب زاده در پایان بیان کرد: حذف ارز ترجیحی و انتقال آن از جیب تولید کننده که بعضا فسادآور بود و انتقال آن به جیب مردم اقدامی عادلانه از سوی دولت می باشد که دشمن آن را کاری ناعادلانه و به ضرر مردم می داند که این امر نیاز به جهاد تبیین دارد. باید مردم را از این طرح عادلانه آگاه کنیم.

گفتنی است در این مراسم از مربیان عقیدتی و ائمه جماعات تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها