خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) ملایر خبر داد

احداث ۳ خانه و تعمیر ۲۰ خانه نیازمند به همت بسیجیان حوزه امام جعفر صادق (ع) ملایر

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) ملایر با اشاره به فعالیت‌های این در راستای محرومیت‌زدایی گفت: از جمله برنامه‌هاي اين حوزه ساخت سه خانه نیازمند و تعمیر ۲۰ خانه نیازمند در روستاهای بخش بوده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۴۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

احمد ترکمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به آیه‌ای از سوره بقره اظهار کرد: از جمله مواردی که می‌توان پنهانی و ظاهری انجام داد همین انفاق، احسان و نیکوکاری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه امام جعفر صاذق(ع) در راستای محرومیت‌زدایی افزود: از جمله برنامه‌هاي اين حوزه ساخت سه خانه نیازمند و تعمیر ۲۰ خانه نیازمند در روستاهای بخش بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) ملایر با اشاره به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون تومان هزینه برای کمک به درمان بیماران نیازمند گفت: خرید لوازم خانگی از جمله یخچال، بخاری، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، کولر و آبگرمکن برای کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی عنوان کرد: تهیه ۲۰۰ بسته لوازم تحریر و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند، توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و ساخت ۱۵حمام برای نیازمندان تحت پوشش نیز طی سال گذشته به همت بسیجیان این حوزه انجام شد.

ترکمان از ذبح ۳۰ رأس گوسفند در طول سال گذشته و تقسیم آن بین نیازمندان خبر داد و گفت: توزیع ۲۰ دست البسه بین کودکان نیازمند و تهیه شیرینی و کیک در جشن‌ها واعیاد و سرکشی به خانه نیازمندان نیز از دیگر فعالیت‌هایی بوده که با کمک خیرین صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار