مسئول کانون شهید محمد بابایی قصرشیرین:

کانون مساجد شهید بابایی هرساله میزبان کاروان های راهیان نور غرب کشور است

بابایی،گفت: این کانون با توجه به اینکه در نقطه صفر مرزی سومار قرار گرفته است و تا حدودی خالی از سکنه است هرساله میزبان کاروان های راهیان نور غرب کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۲۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن منصور بابایی با اشاره به فعالیت جوانان در کانون های مساجد، گفت: کانون و مسجد این منطقه جهت ارائه خدمات به مسافران راهیان نور که از راه دور می آیند آماده و مهیا است.

مسئول کانون شهید محمد بابایی قصرشیرین بااشاره به اینکه اردو هاي راهيان نور يک حرکت بزرگ فرهنگي و جريان ساز هستند افزود:این اردو نقش مهمي در تقويت باورهاي ديني و اعتقادي نسل جوان و نوجوان که شرايط جنگ را لمس نکردند مي تواند ايفا نمايد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاري اين اردو ها يک ضرورت فرهنگي هستش که نهاد هاي فرهنگي بايستي در اين راستا حرکت کرده و گام بردارند.

بابایی تصریح کرد:با توجه به اینکه کانون محمد بابایی در مسجد جامع سومار از توابع قصرشیرین، منطقه صفر مرزی و تقریبا خالی از سکنه است ولی همچنان با حضور برادران ارتش پا برجاست و نماز جماعت هر روز برگزار می شود .

مسئول کانون شهید محمد بابایی قصرشیرین اظهار کرد: برگزاری کلاس آموزش قرآن و احکام، شرکت در مراسمات مذهبی و دینی، برگزاری مراسمات محرم و صفر و جشن ها ،ضدعفونی منطقه در راستای شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات به زوار راهیان نور از مهمترین برنامه های کانون است.

وی با اشاره به اینکه مردم منطقه سومار در دوران دفاع مقدس نقش پر رنگی در دفاع از تمامیت ارضی و خاک میهن داشته اند، گفت: عملیات حضرت مسلم بن عقیل(ع)، با رمز یا ابالفضل العباس(ع) در تاریخ ۱۳۶۱/۷/۱۳ آغاز شد و هدف آن بازپس گیری ارتفاعات صفر مرزی و مشرف به شهر مندلی عراق بود که در این عملیات رزمندگان جان برکف توانستند ۱۳۰کیلومتر از خاک میهن را آزاد کنند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار